joi, 6 mai 2010

06 mai 2010 / Violete africane variegate

M-am ocupat de ele, trebuia sa fac un efort, pt. ca desi au venit pe o vreme imposibila, s-au straduit si au ajuns bine, una singura este chinuita, am separat-o de restul sa o pot supraveghea mai atent. O parte din frunze le-am taiat, erau si prea mari, nu incapeau in sera, dar sunt mai multe sanse de reusita. Imi urez bafta! sunt bestiale!




Aici am pui de la o variegata (am pus frunze la prins sa am o rezerva) variegatele sunt mai sensibile, iar puii si mai si, dar atat de draguti!


4 comentarii:

  1. omule, esti cevaaa, ai o rabdare, si un suflet maaare de la tine pana la noi, ai facut pod peste ocean!

    RăspundețiȘtergere
  2. un pod pe care l-au daramat unii, din pacate!
    Merci!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu la acela ma refeream, ci la legatura sufleteasca, mult mai importanta!

    RăspundețiȘtergere
  4. acu' stiu 99% cine esti, ai dreptate!

    RăspundețiȘtergere