joi, 4 martie 2010

04 martie 2010 / Hibiscusi

Azi m-am ocupat de hibiscusi. Am zis ca nu-i tund pt. ca urmeaza sa-i mut si ar avea de suferit, dar au crescut prea mult, asa ca , azi am trecut la treaba. Pe rand au facut dush, operatiune in urma careia mi-am dat seama cati s-au adunat, dupa doua ore inca nu terminasem. Ingrozitor! de ce ingrozitor? pt. ca tot ii urmaresc, comand si...si ei se aduna.






I-am tuns, cam tarziu, dar in urmatoarele doua luni urmeaza sa-i duc in noua lor casa si nu ma bucuram de flori oricum. O parte au boboci marisori, pe astia i-am iertat.
Au rezultat o groaza de butasi,



sunt peste 30, asa ca nu am mai avut rabdare sa-i pun in banuti de turba, sa le improvizez mini sera, i-am pus in pahare cu apa si gata. Daca nu se descurca si ii vad suferind, le fac loc in sera. As prefera sa se descurce fara sera pt. ca nici acolo nu mai am loc, ieri am plantat inca 11 din sinningiile inmugurite si mai am inca 14 care in doua saptamani isi cer drepturile.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu