duminică, 14 februarie 2010

14 februarie 2010 / Mini sinningii 02

Cine spune ca nu le merge bine impreuna? prima minisera este cea din 22 ianuarie, a doua am "operat-o" acum doua saptamani cred si au inceput deja sa creasca.




iar asta-i paharul din mijlocul primei minisere, vazut de aproape. Aici sunt numai mini sinningii din seminte, dar nu mini, este prea mult spus, sunt mini mini, la maturitate inaltimea plantei nu depaseste 2 cm. iar ca rozeta nu cred sa aiba un diametru mai mare de 3 cm. Nu am vazut inca florile...cat de mari or fi?



ia, cat de frumos cresc cele din minisere






iar aici a dat mugurasi si Ugly girl, anul trecut am avut o singura tulpinita cu o singura floare, acum este plin bulbul de muguri. Tre sa vad cum fac, totusi nu cred ca pot lasa mai mult de trei tulpinite, oricat de mult mi-as dori eu un ghiveci plin cu "fete urate".

2 comentarii:

  1. Cum ai putut sa transmiti microbul asa departe? Abia astept sa le vad inflorite!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Numai microbi de astia sa primesti, te pup!
    Si eu astept florile, stai aproape, ne bucuram impreuna de ele.

    RăspundețiȘtergere