marți, 12 ianuarie 2010

12 ian. 2010 / Superb!

Azi este Marti? da, s-a vazut de dimineata. Aici vreau sa povestesc numai despre plante, deci trec usor cu vederea micile aventuri de dimineata.

Ajunsa acasa, stiam de ieri ca trebuie sa plantez pe Party dude si daca tot umblam cu pamant, imi fac planuri serioase, mai descopar cateva sinningii si mini sinningii incoltite, le sortez, ma uit dupa minisere si ghivece, le pregatesc si pe acestea, dupa cum se vede in imagini.




aduc la locul faptei si o "turma" de mini violete care stau inghesuite vai mama lor si ar cam fi cazul sa-i dau casa proprie si personala fiecareia dintre ele.



si caut punga cu pamant, cumparata cu ceva timp in urma. Am stiut mereu ca dusmanul binelui este "mai bine"...am cumparat pamant organic...adica pamant cu mucegai, superb!
Am abandonat totul, am aruncat pamantul si-mi adun nervii pt. maine, sa ma duc sa-mi cumpar pamant, adica dau 30$ pe un taxi, sa cumpar o punga cu pamant de 3$, superb! dar, azi nu a fost decat Marti, maine este 13...ma mai gandesc...mai bine imi pregatesc niste filme bune.

Aaaa, au inceput sa apara semintele, au venit gloxiniile



astept sinningiile si streptocarpusii...daca ma mananca degetele si le plantez, cu siguranta nu sunt sanatoasa la cap, in cateva luni urmeaza sa ne mutam...SUPERB!

4 comentarii:

  1. pune un bilet pe cutia cu seminte < NE MUTAM, ASTA INSEAMNA SUTE DE CUTII"

    RăspundețiȘtergere
  2. 'depande' de cat te mult te mananca degetele, dar ma gandesc,,,, ca poate iti mai taie din elan.

    RăspundețiȘtergere
  3. Tre sa uit ca le am, altfel le plantez si-i de rau. Tocmai ce au venit streptosii, si tre sa fie galbeni, ca nu stiu ce o sa iasa, asta-i alta poveste. Cand vin si sinningiile, le ascund.

    RăspundețiȘtergere