luni, 11 ianuarie 2010

11 ian. 2010 / Mini sinningia Party dude

A doua mini sinningie dintr-o lunga lista, nu le voi "povesti" pe toate, doar ca sunt cateva care s-au "lipit" efectiv de sufletul meu, iar Party dude este una "lipita" bine.
Ca de obicei, povestea incepe cu un bulb cumparat, asta se intampla in iunie 2009.



in iulie aveam deja patru frunze si intai doi boboci, apoi patru.




in august a aparut prima floare, urmata apoi de multe altele.





iar luna septembrie a fost luna ei de glorie, superba!





In octombrie a inceput declinul iar la sfarsitul lui noiembrie mai avea doar o floare. A urmat perioada de odihna, am incercat sa pun la prins, nu a mers, doar varful s-a lasat pacalit, frunzele au decedat la scurt timp.

Este o mini sinningie, dar...am si aici un "dar", este un pic diferita de celelalte mini sinningii, acum am termen de comparatie. Creste intr-o singura tulpina, iar frunzele sunt dispuse in rozeta, doar mai aerisite decat la violete. Aaaa, si frunzele sunt mai mari decat la mini sinningii in general, au dimensiunea unei frunze de violeta africana standard. Este deosebit de frumoasa!

Acum bulbul are mugurasi f. mici, azi m-am uitat la el, urmeaza sa-l plantez intr-una din zilele urmatoare si sper ca in curand, sa am din nou pe cine admira.

2 comentarii: