vineri, 8 ianuarie 2010

08 ian. 2010 / Sinningii cu bobocei 03

Da, asa cum am promis, poze!
Aici este sinningia inflorita acum, din semintele plantate anul trecut. Asa sta de ieri, nu s-a deschis mai mult, azi nu a avut lumina suplimentara...cand nu sunt eu acasa, nu aprind lampile, sunt prea multe si cred eu ca este periculos sa le las nesupravegheate, din pacate, s-a simtit pe floarea sinningiei mele.




Aici este sinningia inflorita in 2006, a fost o supriza totala, din multe, f. multe plante, semanasem un pachet cu 25 de seminte si au rasarit 30, la cat sunt de mici, normal ca nu au fost numarate. Multe au fost rosii, multe in nuante de roz cu alb, nesigure, nici roz nici albe, dar una a fost alba si una asa.


Din 2006 nu a mai inflorit, pana in 2009, tarziu in septembrie si floarea nu a mai avut aceeasi culoare puternica, a fost stearsa, eram chiar necajita, dar sper ca lumina insuficienta a influentat-o si nu isi pierde ea, calitatile, in timp.



Am reusit sa prind un puiut mic mic, acum sper sa nu o mai pierd, cu doi bulbi si un pui, ma simt in siguranta, poate chiar cadorisesc pe cineva cu puiul, mai vedem!

4 comentarii: