joi, 7 ianuarie 2010

07 ian. 2010 / Adenium 03

Da, 2007 / 2008, au fost multe plantute, plimbate, mutate si tot asa. Semintele cumparate de la un furnizor canadian, pe bani adevarati, asa-i cand nu cauti sau nu ai curaj sa te uiti peste gard, gardul insemnand eBay, dar asta-i nebunia 2009. Macar semintele cumparate de aici au fost bune, au germinat in proportie de 99%, putine rateuri, iar plantutele sanatoase, dar nu pot spune nimic de flori si culoarea lor, as vrea eu sa fie ceea ce urmeaza.




Plantutele au crescut, unele foarte bine, unele mai putin bine si mai putin spectaculos, cert este ca sunt multumita, le cresc pt. mine, nu sunt stresata sa arate intr-un anume fel.





Le-am selectat in functie de forma tulpinii si a frunzelor, o parte au ghiveciul lor propriu si personal, o parte stau inca la gramada si o parte au plecat la prietenii din Romania.




In 2009 am cumparat seminte de pe eBay, multe, am semanat in prostie, acum am o groaza de plantute care urmeaza a fi plantate in ghivece joase si cu forme ciudate, am vazut ceva prin magazinele de specialitate, sper sa le mai gasesc si sa pot face cateva aranjamente deosebite, nu mai pot sa le ofer ghiveci propriu, sunt peste 200 de plante.

Atat acum despre Adenium, voi continua cu tot ce se intampla cu plantutele mele in acest an, sau cine stie daca nu ma apuca iar semanatul, sa am si plantute din 2010...mai vedem!


2 comentarii:

  1. ce frumosi sunt!
    am seminte de un an de zile si inca nu le-am plantat, poate zilele astea imi fac curaj.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!

    Poate ar fi bine sa mai astepti un pic, unde au stat semintele un an, mai asteapta o luna. Acum
    ai toate sansele sa se lungeasca plantele din cauza luminii, dar daca ai o sursa de lumina suplimentara...bafta!

    Stii sa pui semintele in apa calduta pt. 24 de ore, inainte sa le plantezi, nu? semintele nu se acopera cu pamant, se planteaza asezate orizontal pe sol, la caldura, sub o sursa de lumina. Bafta!

    RăspundețiȘtergere