marți, 5 ianuarie 2010

05 ian. 2010 / Adenium 01

Pentru ca este una din piesele de rezistenta a colectiie mele de plante, incerc sa fac o retrospectiva a experientei mele in ceea ce priveste aceasta planta.
Totul a inceput cu cateva seminte cumparate in 2005 (a trecut o vesnicie de atunci) care au "tras" dupa ele un lung sir de etape si varste ale plantutelor mele de Adenium.
Din primele plante mai am trei exemplare frumoase, restul le-am daruit prietenilor la fiecare drum pe care l-am facut in Romania (era foame mare de Adenium in Ro. la acea vreme.)
Ai mei nu au inflorit, nu au avut conditii (asta asa...sa nu ma supar pe ei), dar unul din fratiorii lor a inflorit la Gabi si o felicit ca a reusit!

Asa a inceput povestea:






Pentru maine selectez cateva poze cu "gasuneii" inainte sa intre in iarna, cand mai aveau ceva frunze pe ei, dupa un atac major al paianjenilor... vacanta mea, le-a iesit lor, "pe ochi".

P.S.
"pistruiata" nu si-a dezvaluit culoarea...poate maine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu