duminică, 3 ianuarie 2010

03 ian 2009 / mini sinningii din seminte

Incerc sa termin din ce mai aveam de facut anul trecut si nu mi-a mai ajuns timpul.
Am trimis la culcare o parte din mini sinningiile obtinute din seminte, dar care nu au reusit sa infloreasca. Sunt mici mici, bulbul, dupa un an, este cat un bob de mazare. Cateva sunt mai mari, din aceeasi serie de seminte, probabil sunt slipperi, asa-i cand cumperi "mix", nu stii niciodata ce creste.
Oricum, cele mici m-au incantat tot anul, au crescut inghesuite, cu multe tulpinite, nici nu-mi dau seama unde mai avea loc si un boboc, in caz ca se gandeau sa-l faca.
Acum le las la somn o perioada si cum dau muguri noi le plantez, trebuie sa le vad "fata" nu?






3 comentarii:

  1. Sunt minunate...abia le asteptam inflorite...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am semanat si eu niste seminte de mini sinningia, au 3 saptamani si nici acum nu au rasarit.
    Sa-mi iau gandul de la ele?

    RăspundețiȘtergere